7 Ağustos 2012 Salı

CERRAH-Tess Gerrıtsen

          Merhabalar,ilk kitapla başlayalım bu kitap doğan yayınlarının yayınladığı yazarının Tess Gerritsen olduğu kitaptır.Kitabın başlıca karakterleri Andrew Capra,Catherine Cordell,Dedektif Rizzoli,Thomas Moore ve tabikide CERRAH!!...
          Kitabın konusu kadınlara tecavüz eden bir kişinin tecavüz ettiği kadını kirli olarak görüp rahmini alarak kadını canice öldürmesidir.Cerrahın asıl hedefi Catherine Cordell'dır.Cerrah diğer kadınları sadece Cordell'i öldürme yolunda birer alıştırma olarak görmüştür.
           Cerrah kitabının arka kapağında yok şöyledir yok böyledir aşırı abartılı yazılar yazılmış diyordum kitaba başlamadan önce ama okumaya başlayınca gerçektende çok güzel bir kitap olduğunu kesinlikle söyleyebilirim.Mutlaka kitaplığınızda bulunması gereken kitaplardan,bazı yerlerde latince terimler geçiyo onu anlamakta zorlanıyor insan arada ama ben HEMŞİREYİM :)
                   
           Haaa bide unutmadan kitabın bide devamı geldi oda ÇIRAK yani Cerrah'ın hapishanede olmasına rağmen Cerrah gibi cinayet işleyen biri daha çıkıyor bu kitabıda önümüzdeki hafta almaya çalışıcam 2. kitapta kesinlikle ilk kitttap kadar muhteşemdir...

2 yorum:

  1. Çok sağlam bir kitapdı.Devam kitapları da çok güzeldi..

    YanıtlaSil
  2. yorumuna cevap yazmadım KİTAP CUMHURİYETİM kusura bakma tatildeydim yeni döndüm devam kitaplarını 2 ay içinde almayı düşünüyorum şimdi okul hazırlıkları falan paralar tüklendi bende malesef kitap alamadım ama kesinlikle alıcam (YORUMUN İÇİN SAĞOL)

    YanıtlaSil